Het café

Try before you die

Helfrich (09/26/05 om 14:26:48):

Eddy drinkt samen met schilder Peter Klashorst Absinth (sic!) totdat ze halucineren (sic!)

Vanavond, 21:40, Ned. 2

http://www.bnn.nl/view/542/1022/7651592

...

 

GrayWolf (09/28/05 om 10:12:41):

Gemist ben ik bang..  was er wel benieuwd naar wat voor merk men zou proberen en wat het effect was..

Menselijke psychologie blijft fascineren

 

Helfrich (09/28/05 om 17:08:30):

King of Spirits Gold. Er werd wat puur gedronken, wat suiker geflambeerd. Vervolgens gingen de heren elkaar met verf besmeuren. Klashorst wilde nog neuken met die Eddy, geloof ik. Een fles Pernod 68 werd leeggegoten in een gitaar. Het was allemaal toch net iets beschamender dan ik had durven vrezen.

Oh ja, dat thujon hetzelfde doet als cannabis kwam ook nog even aan de orde -- een leugen die trouwens ook door sommige zelfverklaarde deskundigen in stand wordt gehouden.

 

GrayWolf (09/28/05 om 18:48:46):

XD Had al zoiets verwacht! Heerlijk om mensen zo ten order te zien gaan..

 

radioflux (09/29/05 om 00:42:50):

Helfrich schreef:

Klashorst wilde nog neuken met die Eddy, geloof ik.


Wie wil er nou niet neuken met Eddy?

Hoe dan ook. Dit klinkt allemaal erg naar een Nederlandse versie van het immer populaire Jackass. Als zelfs de literaire 'elite' al niet boven het niveau van de Tunel Black uitstijgt, hoeven we hiervan toch ook niet meer te verwachten. Absint als een van de dingen die je gedaan moet hebben. Alles is te reduceren tot een 'ervaring', zo blijkt.

 

cynic (09/29/05 om 09:25:02):

Heb het gezien en het was redelijk beschamend, ik denk dat de gemiddelde leek nu denkt dat je van absint inderdaad euh vreemd gaat doen!
Ach het was wel vermakelijk om 2 mensen stomdronken te zien worden, al sta ik niet graag in hun  schoenen want de kater moet enorm zijn geweest :)

 

GrayWolf (10/06/05 om 21:23:20):

want de kater moet enorm zijn geweest  

hehe.. kan je opzich alleen al een hele uitzending over vullen XD Twee mensen kermend van de koppijn

 

Christian (10/07/05 om 18:51:38):

Helfrich schreef:

Eddy drinkt samen met schilder Peter Klashorst Absinth (sic!) totdat ze halucineren (sic!)

Vanavond, 21:40, Ned. 2

http://www.bnn.nl/view/542/1022/7651592

...

..kostelijk!...wat me meteen ook opviel is dat er totaal geen louche effect optreedt bij die King of Spirit..
Grappig was het in elk geval..top vermaak!.. ;D
haha,die reacte van peter met het suikerklontje op het spateltje..; "Wat een werk allemaal zeg" :P ;D

 

sara (03/16/06 om 12:06:17):

mooi werk van peter klashorst in barcelona:
kijk op de website :www.art-works.mysites.nl
galeria art-works sl
calle paradis 3
08002 barcelona
0034 678217824

 

peter klashorst (04/23/06 om 19:31:00):

GALERIA ART-WORKS SL
Calle Paradis 3
08002 Barcelona; España

Galería Art-Works ha sido nombrada recientemente miembro de ISA “INTERNATIONAL SOCIETY OF ARTIST” gracias a su interés tanto por promover y difundir el arte como por su apoyo a artistas de todo el mundo. Galería Art-Works es única en España distinguida como mimbro de dicha sociedad.

Fundada en Octubre del año 2005 en Barcelona. Con un enfoque cien por ciento a promover el arte en toda la comunidad, su fundador tiene la visión de hacer llegar el arte a toda la gente que gusta de este, en Galería Art-Works es posible obtener obras originales a precio asequibles para el publico en general estimulando así el arte tanto entre coleccionistas como en aquellas personas que inician su intromisión en este fascinante mundo.

La Galería pone en contacto directo artistas internacionales con el público, mismo que puede preguntar sobre las diversas obras e incluso discutirlas con el artista quien a su vez promueve directamente su obra.

Galería Art-Works promueve y ofrece a los amantes del arte la oportunidad de ver reunidas obras tanto de artistas de renombre a nivel internacional como de nuevos talentos artísticos de todo el mundo exponiendo sus obras de forma permanente, de esta manera los nuevos talentos pueden ser reconocidos al exponer en la misma plataforma con artistas de renombre y, el publico tiene una gama diversa de arte moderno y contemporáneo

 

Helfrich (04/23/06 om 23:44:41):

Nounou, meneer Klashorst, u spreekt een aardig woordje over de grens, dat moet gezegd, maar of dit nu de juiste plek is om dat talent tentoon te spreiden, dat is vraag. Maar ja, de juiste absint, de juiste plek om negermeisjes te verven, de juiste hallucinatie en neuken met de juiste Eddy -- het is allemaal maar heel betrekkelijk. Wellicht dat de Koning der Geesten een pasklaar antwoord kan bieden. Spiritualiteit is immers ook maar een gebruiksartikel dat moet blijven lopen.

 

Het café